郷に入っては郷に従え?

お得な情報や、有益な情報をを共有させていただきたいと思います

デルタ航空 カスタマーサービスは満足度が高い。期待に応える対応をいつもしてくれます

デルタ航空利用中によるLuggageの鍵紛失、及びパッケージめちゃくちゃにされる事案については、請求通り、40ドルの補填をしていただけることになりました。

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

January 23, 2012


Re: Delta file # **********

Please be advised that your baggage claim has been processed and paid in full ($40.00). You can expect to receive your reimbursement within the next 10 to 14 business days.

We sincerely regret the mishandling of your luggage and hope you will give us another opportunity to serve you again in the near future. Should you have any questions, please let me know.

Sincerely,

Claims Manager
Customer Care - Baggage

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

デルタ航空さん、迅速な対応をいつもありがとう!

先般、JALで鍵をなくされたときは、「鍵の補償はしておりません」で、あっけなく終了。特に、JFKJALにクレームしようとしても、さっさとカウンターを閉じてしまうので、タイムリーに出来ません。(1日1便ですから、、、)

アメリカに到着する便はやはり米系航空会社が良いです。
逆に日本に到着する便は日系が断然いいですが、、、、、、、